branding, komunikace, marketing
Menu
Blog
copywriting & tvorba obsahu marketprsky

Marketingové kecy versus přesvědčivá komunikace

Jaké jsou obchodní dopady marketingových keců a jak se dají opravit na účinnou komunikaci

9. 4. 2021
  |   10 minut čtení
  |   Tomáš Kostkan
copywriting & tvorba obsahu marketprsky

SLEVA=LEVÁ

4. 5. 2017   |   Tomáš Kostkan
copywriting & tvorba obsahu marketprsky

Copyfail #1: TO, kterému můžete věřit!

18. 11. 2017   |   Tomáš Kostkan
Témata
  • branding
  • copywriting & tvorba obsahu
  • web
  • marketprsky
  • naše práce
  • postupy, nástroje, know-how
Služby Případovky Náš přístup Kariéra Blog Kontakt Eshop English

Několik vybraných prací

Klienti AnFasu

AnFas ročenka | výběr prací za rok 2021

ScioŠkoly

Jak představit školu, která přišla měnit zavedené zvyklosti v učení

Globalworx

Jak prodávat neuchopitelné a přivést vaše zákazníky k tomu, proč to mají chtít.

Ocún

Jak pomoci značce v jejím sebevědomí, jak ji naučit mluvit o svých přednostech.

Také děláme

  • JellyPot
  • IdentityOnline
  • Jak dostat

AnFas, spol. s r.o., Na Baště sv. Jiří 7, 160 00 Praha 6-Hradčany

Licence Creative Commons Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česká republika License.

Ochrana osobních údajů