Copyshit #1: TO, kterému můžete věřit!

Při přesvědčování předkládají firmy zákazníkům roztodivné věci k uvěření. V tomto příspěvku se podíváme blíže na jednu oblíbenou perlu marketingové bezradnosti, kdy se firma ani nesnaží předkládat nic k uvěření a prostě nám řekne, abychom jí věřili. Používáte takový nebo podobný slogan? Tady máte krátké shrnutí o tom, co to o vás říká a proč byste to fakt dělat neměli.

MarketPrsky

SLEVA=LEVÁ

Všudypřítomná sleva. Proč přitahuje naši pozornost? Proč je jich tolik? Sleva je obchodní nástroj, který využívá našich nedobrých vlastností (lakomost a nestřídmost). Obchodníky pohání podobná motivace. Tak vám předkládám pár myšlenek, až budete chtít příště využít nějaké skvělé nabídky, abyste věděli, na jakou hru přistupujete.

MarketPrsky