Blog

Copyshit #1: TO, kterému můžete věřit!

Při přesvědčování předkládají firmy zákazníkům roztodivné věci k uvěření. V tomto příspěvku se podíváme blíže na jednu oblíbenou perlu marketingové bezradnosti, kdy se firma ani nesnaží předkládat nic k uvěření a prostě nám řekne, abychom jí věřili. Používáte takový nebo podobný slogan? Tady máte krátké shrnutí o tom, co to o vás říká a proč byste to fakt dělat neměli.

MarketPrsky

SLEVA=LEVÁ

Všudypřítomná sleva. Proč přitahuje naši pozornost? Proč je jich tolik? Sleva je obchodní nástroj, který využívá našich nedobrých vlastností (lakomost a nestřídmost). Obchodníky pohání podobná motivace. Tak vám předkládám pár myšlenek, až budete chtít příště využít nějaké skvělé nabídky, abyste věděli, na jakou hru přistupujete.

MarketPrsky

Jak odvyprávět příběh vašeho úspěchu atraktivněji

Dobrá business story je příběhem vašeho úspěchu. Je to víc než případová studie, která většinou jen věcně a stručně popisuje realizaci zakázky stylem problém-řešení. Takových případovek je nejen na internetu přehršel. A co takhle dobře vystavěných příběhů o spolupráci, které se vám dostanou pod kůži, takové které vám pomůžou získat nové zákazníky?

Case study vs. business story. Jak dlouhá by měla být správná případovka?

O správné délce obsahu na internetu se vedou spory a své zastánce má tábor „udělejte to co nejkratší“ i „lidi zvládnou i dlouhý text, když je kvalitní“. Stejný problém nastává i u případových studií, obzvlášť pokud plánujeme jejich využití i na internetu. Jak dlouhá by tedy měla být vaše případovka? A jak délka ovlivňuje čtenáře a výsledky vyhledávání?

Sbíráme ceny

Uspěli jsme na Zlatém středníku i v soutěži Fénix content marketing. Na naší poličce slávy přibyla trofej za 1. místo v soutěži Zlatý středník, které jsme vybojovali za web projektu Lovci zážitků. Na stupně vítězů naše práce dosáhla i v soutěži Fénix content marketing, kde uspěl projekt Česko – země příběhů.

OceněníWeb

Business stories. Prolog k seriálu

Jste-li marketér ve větší B2B společnosti, nebo majitel firmy řekněme technologického zaměření, pak pravděpodobně opakovaně narážíte na zdánlivě neřešitelný problém. Protože jsou vaše služby složité a rozhodování vašich zákazníků zpravidla komplikované, přínosy vaší firmy se obtížně vysvětlují a je těžké o nich přesvědčit ostatní. Jak potom vašim potenciálním klientům říct, že jste pro ně nejlepší volbou?

Chrtí dostihy

Minule jsme se podívali na to, jak si vybrat vhodného partnera pro váš projekt. Jestli všechno dobře dopadlo, máte teď kontakt na několik relevantních studií. Na „short listu“ nejspíš nechybí nějaká ta větší firma, pár „takových akorát k vám“ a pár pidifirem nebo „volnonožkařů“. Nastává kardinální otázka: Jak si z vybraných firem vybrat tu nejlepší?

Jak najít studio přesně pro vás?

Otázka, kterou si sem tam položí každý zadavatel. Kde najdu vhodného partnera? Jak ho vlastně poznám? Stejně jako v lidském životě i v obchodní praxi je odpověď nesnadná a nikdo vám nedá žádné záruky, že se z dokonalého milovníka nestane sňatkový podvodník a z okouzlujících mistrů animovaných prezentací prodavači internetových šablon. Zde alespoň několik základních bodů, které by vám měly pomoci vyloučit některá překvapení a utřídit si myšlenky před vaším zásadním "životním" rozhodnutím.

Jak jsme vystavovali filmové plakáty

Naše dobrovolné sdružení pravověrných bonvivánů, hrdých lehkoživků, dělníků srdce a milovníků umění všeho druhu jednou za čas uspořádá výstavu v prostorách našeho studia a sezve všechny milovníky kultury, jídla a pití k další oslavě života. Tentokrát jsme pozvali legendu grafického designu Prof. Zdeňka Zieglera, aby představil zejména mladším kolegům a klientům, jak se dělaly plakáty v době, kdy nebyly maily a photoshopy.

Příběhy Česka jsou ve WebTop100

S radostí oznamujeme, že v soutěži WebTop100 se web stories.czechtourism.com z naší výroby umístil na třetím místě v kategorii Cestovní ruch. Web je prezentací Česka jako turistické destinace plné příběhů, které čekají na objevení zahraničními návštěvníky.

OceněníWeb

Back to the Czech Grand Design

Výstava Back to the Future – pocta Bruselu 58 v pražském showroomu firmy Preciosa byla nominována na Czech Grand Design v kategorii Obchod roku. Podíleli jsme se na vymyšlení samotného konceptu výstavy, pomohli s návrhem i provedením instalace, „bruselsky“ pojmenovali vystavená svítidla a udělali spoustu dalších drobností (jako třeba logo).

Ocenění

Marty Neumeier v Praze – listopad 2012

Každý o značce mluví, ale málokdo ví, jak značku budovat. Rozhodli jsme se proto udělat další evangelizační krok a přivezli jsme do Prahy brandingového guru a autora bestsellerů Martyho Neumeiera, aby se podělil o své zkušenosti s budováním značek na globálních trzích.

Brand

Máme zlatý středník!

S radostí oznamujeme, že jsme v devátém ročníku soutěže Zlatý středník získali 1. místo za katalog Yedoo z naší produkce (designer Martin Sršeň). V dalších kategoriích jsme posbírali několik ocenění „Rated“ a za profil pro společnost Penta dokonce „Top rated“, což jsou známky dobré kvality.

Ocenění

Další knížka: Jak dostat ze svého grafika/studia/agentury to nejlepší

Vydali jsme další titul. Má tak příšerně dlouhý název hlavně proto, aby co nejpřesněji řekl, o co v něm jde. Autor Tomáš Kostkan (za pomoci dalších spoluautorů) zadavatelům nabízí rady a předkládá principy, které opírá o své osmnáctileté zkušenosti z působení na pozici jak designéra, tak člověka stojícího mezi designérem a klientem.

Jak dostat

"Rozhlasové" zlaté pecky

První ocenění jsme získali v roce 2001 díky tiskové inzerci pro Country Radio, interně nazvanou "Špajz". Inzerát soutěžil v pelotonu 242 přihlášených děl od 63 agentur.

Ocenění

Získali jsme ocenění Eighth Annual Global Reader´s Digest Pegasus Award 1996

V rámci Eighth Annual Global Reader´s Digest Pegasus Award mezinárodní porota vybírá a oceňuje inzeráty, které se v daném roce objevily v kterémkoli vydání kdekoli na světě v časopise Reader´s Digest. Bylo oceněno asi 80 inzerátů z celého světa. Z České republiky byly oceněny dva inzeráty. Myslím, že jsme byli nejmenší firmička, která v knížce oceněných byla :)

Ocenění