Šedá a barevná případovka
Interaktivní srovnání toho, co v komunikaci funguje a co nikoli
Někdy je těžké lidem vysvětlit, proč je při marketingové komunikaci lepší mluvit o tom, co zákazník získá, než o tom, co firma dělá. Tento didaktický materiál vám to ulehčí.
Princip hezky ilustruje věta: „Když děláš marketing zubařovi, ukaž krásný úsměv, ne vrtání“

A tak jsme na zubařské téma zpracovali dvě případovky - reference. Jedna říká „Co jsme udělali“ a druhá „Co získal zákazník“. Plus ukazujeme další copywriterské techniky, které pomáhají zatahovat čtenáře do děje.
Příjemnou zábavu!
Je to prototyp ve Figmě. Načtení může chvíli trvat a není plně responzivní – díky za trpělivost. Doporučujeme případovku otevřít na celou obrazovku (tlačítko ↙↗) nebo zde otevřít v novém okně.
.
Kredity:
Autor myšlenky „Práci špičkového stomatologa prodá jeden nádherný úsměv lépe než detaily o vrtání“ je marketér a copywriter Pavel Záleský. Díky :-)
Grafika: Radomil Martinec, Petr Vorasický
Ilustrace s šíleným zubařem: Matúš Klas
Inspiraci vytvořit tyto případovky nám poskytla obava některých klientů, aby nebyli před svými zákazníky málo odborní.