Právě čtete: Šedá a barevná případovka
Sdílejte článek:

Šedá a barevná případovka

Interaktivní srovnání toho, co v komunikaci funguje a co nikoli

Někdy je těžké lidem vysvětlit, proč je při marketingové komunikaci lepší mluvit o tom, co zákazník získá, než o tom, co firma dělá. Tento didaktický materiál vám to ulehčí.

Princip hezky ilustruje věta: „Když děláš marketing zubařovi, ukaž krásný úsměv, ne vrtání“

A tak jsme na zubařské téma zpracovali dvě případovky - reference. Jedna říká „Co jsme udělali“ a druhá „Co získal zákazník“. Plus ukazujeme další copywriterské techniky, které pomáhají zatahovat čtenáře do děje. 



Příjemnou zábavu!

Je to prototyp ve Figmě. Načtení může chvíli trvat a není plně responzivní – díky za trpělivost. Doporučujeme případovku otevřít na celou obrazovku (tlačítko  ↙↗) nebo zde otevřít v novém okně

 

 .

Kredity:

Autor myšlenky „Práci špičkového stomatologa prodá jeden nádherný úsměv lépe než detaily o vrtání“ je marketér a copywriter Pavel Záleský. Díky :-)

Grafika: Radomil Martinec, Petr Vorasický
Ilustrace s šíleným zubařem: Matúš Klas

Inspiraci vytvořit tyto případovky nám poskytla obava některých klientů, aby nebyli před svými zákazníky málo odborní.