Právě čtete: Klienti AnFasu 2020
Sdílejte článek:

Klienti AnFasu 2020

AnFas ročenka | výběr prací za rok 2020

Život před nás staví různé výzvy! Některé předvídatelné, jiné zcela neočekávané. Jsme rádi, že při řešení výzev komunikačních jsme vám mohli v uplynulém roce stát po boku a podpořit úspěch vašich značek. Jako každý rok přinášíme výběr.

......

ScioŠkoly

realizátoři silné vize školy, která učí zvládat nástrahy neustále se měnícího světa

-----

Janku, Jone, Dano, Sašo, Báro, Filipe, Honzo, Mariane, Ondřeji a vy všichni další, s nimiž jsme se ve Sciu potkali, díky za inspirativní spolupráci i příležitost poznat hodně do hloubky to, jak se tvoří vzdělávací instituce pro 21. století. Byla to škola i pro nás! Těší nás, že se podařilo...

zformulovat klíčové argumenty, proč mají rodiče chtít ScioŠkolu, a propsat je do webové prezentace. No a také že jsme došli do finiše s tvorbou loga a vizuální identity :-)

 

Průzkum, analýza, strategie
Série brand workshopů
Web + argumentace
Vizuální styl

Phyteneo

výrobce léčivých přípravků využívajících nejnovější vědecké poznatky o účincích přírodních látek

-----

Petře, Zdenko, díky za napínavou exkurzi do světa, v němž k sobě nacházejí cestu příroda a moderní chemie. Rádi jsme...

udělali první důležité kroky na cestě ke konzistentnější, srozumitelnější a silnější značce.

A pokračujeme dál.

Positioning

Vnitřní transformaci firmy využíváme jako odrazový můstek ke změně a sjednocení stylu komunikace – včetně nastavení způsobu práce s vizuálními materiály.

 

Komunikace směrem k pacientům

Vytvořili jsme koncept komunikace se zákazníky (pacienty), kterým představujeme benefity výrobků Phyteneo. První microsites už jsou na světě.

 

Komunikace s odbornou veřejností

Konsolidovali jsme existující prezentační materiály pro odbornou veřejnost, sjednotili styl a strukturu a doplnili vrstvu přesvědčovací argumentace.

DOMOPLAN

tvůrce míst příjemných pro život i relax

-----

Díky, Tomáši. Je radost rozvíjet komunikaci značky, které sílí renomé, ale nezapomíná na poctivé řemeslo. Moc nás bavilo...

postavit z drobných změn kompletní redesign webu a myslet i na nejmenší detaily při předání klíčů od nového bytu.

 

Web
Předávací sada

Nobilis Tilia

přírodní kosmetika z kraje pod Vlčí horou

-----

Simono, Danielo, Michaelo, Petro, Markéto, Alexandro, Romano, Šarloto, máme radost, že jste opět o něco povyrostli. A těší nás, že jsme mohli být u toho a pomáhat tvorbou marketingových materiálů všeho druhu. Rádi jsme například:

 

pomohli se zrodem a představením vašich novinek...

[etikety, krabičky, tištěné propagační materiály a bannery]

 

Koncept & design

 

vypravili přes tisíc bannerů do online světa...

[kreativa & design]

 

...a taky pár kusů do tisku.

[advertorialy do různých časopisů]

Hotel & Pension Seeberg

ubytování v malebném kraji u Františkových Lázní, kam je radost se vracet

-----

Radovane, děkujeme za vaši poctivost s jakou o hosty v Seebergu už 30 let pečujete. Letošní rok nebyl pro ubytovatele snadný, tím víc si vážíme důvěry a možnosti podílet se na prezentaci vašich skvělých služeb.

Rádi jsme vytvořili...

brand messaging, redesign loga a vizuálního stylu a prezentační web napojený na rezervační systém Previo.

 

Before

Původní web stavěl na bohaté fotogalerii s předpokladem, že fotky hovoří za vše. Jedinečnost místa a pobytu v něm ale z webu nebyla poznat.

After

Homepage jsme doplnili o chybějící argumentaci, postupně představujeme místo, ubytování a související služby (zážitek), to vše potrhuje velkorysost designu.

Nový web jsme postavili na vlastním CMS systému JellyPot, který díky ohebnosti a schopnosti automaticky generovat části obsahu umožnil vytvořit přehlednou a srozumitelnou nabídku služeb. V pozadí prezentační části běží propojení na hotelový rezervační systém Previo, který je pro klienta nepostradatelný při koordinaci rezervací pobytů. Návštěvník webu přechod mezi prezentační a rezervační částí prakticky nezaznamená a největší změna se tak z jeho pohledu odehrála ve struktuře a obsahu stránek.

Podrobnější case study

Metropolis

nejlepší slovenská adresa

----

Sebastiene, Juraji, děkujeme za důvěru. Rádi se podílíme na tom, aby...

prezentační materiály rezidence Metropolis podporovaly její postavení mezi top bytovými projekty Slovenska.

 

Logo
Vizuální styl

Atmedia

mediální zastoupení tematických TV stanic

-----

Míšo, Pavle, moc děkujeme za nová dobrodružství v pestrém světě tematických televizí. Rádi jsme se letos...

podíleli na komunikaci rostoucího potenciálu tematických televizí a materiálech, které orientují laiky i odborníky v trendech na televizním trhu.

 

Kampaň
Obchodní nabídka
Navigátor TV trhem
Infografiky o dění na TV trhu

Vorlíček okna

výrobce kvalitních oken ze Zlonic

----
Romane, díky, že jste se s námi vydal na cestu a věříme, že povede k posílení vaší značky. Rádi jsme...

vytvořili novou vizuální identitu a posunuli obsah i design vaší firemní prezentace tak, aby lépe odrážela váš zápal pro okna a zkušenosti v oboru.

 

Logo
Aplikace vizuální identity
Web

Escube

multifunkční přípravek pro vitalitu rostlin i půdy

-----

Tomáši, Josefe, díky za možnost asistovat při uvedení nové značky Escube na trh. Rádi jsme přijali výzvu...

přesvědčivě zformulovat, čím je na trhu s půdními přípravky a hnojivy tak výjimečný, a připravit klíčové obchodní materiály.

 

Logo a positioning
Design obalů
Obchodní materiály

Telmax

inovátor odbavovacích systémů (nejen) pro oblast dopravy

-----

Mirku, díky za dlouholetou spolupráci, kterou jsme letos mohli zužitkovat pro...

tvorbu případových studií představujících jedinečnost vašeho přístupu & realizaci produktového focení a produktových listů vašich nových výrobků.

 

Případové studie
Produktové focení
Produktové listy

URBAU

developeři s mladistvým drivem

-----
Martine, Jaroslave, Jiří, je nám ctí, že jste se s námi vydali na cestu budování nové značky. Rádi jsme...

pomohli vytvořit nové jméno, logo, positioning, vizuální styl a webovou prezentaci.

 

Naming
Vizuální styl
Web

IQ Structures

designéři a inženýři v nanosvětě

-----

Petře, Roberte, Katko, Luďku, Tomáši, Martine, Ryane, Martino, Pavle, dál rádi...

pomáháme prezentovat vašim zákazníkům neuvěřitelné možnosti, s nimiž přicházejí vaši (nano)inženýři.

 

Vývoj webu
Představení produktu
Obchodní prezentace

Diton

výrobce dlažby a stavebních prvků

-----

Milá Ivano, pane Diviši, pane Křížku, rádi jsme se s vámi pustili...

do tvorby povědomostní kampaně, kde jsme během 10 vteřinového sponzorského spotu ukázali většinu vašeho sortimentu. 

 

TV spot: kreativa, podukce
Redesign ceníku a katalogu
Kreativa online kampaně

HM Gastro

provozovatelé sítě firemních restaurantů, kaváren a kantýn

-----

Honzo a Jirko, děkujeme za dobrodružství, při kterém jsme vám...

pomáhali při hledání nového jména pro vaši síť restaurací.

 

Longlist 50 jmen
Otestování shortlistu

A k vybranému jménu vytvořili novou vizuální identitu.

Print Partners

nezávislí experti s vášní pro vše kolem tisku

-----

Tibore, Andreo, díky za tuhle výzvu zrevidovat koncept, messaging a design vašeho webu tak, aby...

z vaší prezentace bylo zřejmé, že nejste „dodavatelé tonerů“, ale „partneři fungujícího tiskového parku a dokumentových řešení“. 

 

Before

Původní web byl zaměřený hodně produktově, ve struktuře se návštěvníci ztráceli, řada věcí se opakovala různými slovy na různých místech.

After

Víc se zaměřujeme na služby a přínos spolupráce Print Partners pro jejich zákazníky. A radikálně jsme zjednodušili strukturu webu i textování jednotlivých částí.

Vizuály a messaging klíčových sdělení

Chtěli jsme, aby z webu čišelo, že s Print Partners se zbavíte starostí s firemními tiskárnami – ale zároveň jsme chtěli zachovat dojem firmy dodávající moderní technologie. Řešení? Prolnout obě roviny do jednoho vizuálního sdělení.

Vizuály & messaging
Vizuály & messaging

Globalworx

inovátor v oblasti monitoringu citlivého zboží

-----

Viliame, díky za možnost uvést do reality vaši smělou obchodní myšlenku a podílet se společně s Netglade na...

vývoji uživatelsky vstřícné a spolehlivé webové aplikace pro klientskou správu monitorovacích zařízení.

 

Mapování & analýza
Specifikace & zadání
UX a design

A takhle vypadá výsledek...

Svott

3D modeláři a tvůrci prototypů

-----

Jáne, Radku, rádi jsme společně s kolegy z Mimatiku byli u vzniku vašeho nového webu. Náš podpis nese...

obsahová struktura s klíčovými obchodními argumenty.

 

In | T | A

International Talent Acquisitions, divize Monster Career CZ

-----

Michale, díky za příležitost být u zrodu nové divize Monsteru. Rádi jsme ji...

pojmenovali, napozicovali, a oblékli.

 

Obsah & design

Egodiagram

nástroj k měření našeho ega a míry subjektivity vnímání

-----
Honzo, je nám ctí provázet tě při vývoji a sledovat, jak Egodiagram postupně získává nové a nové zákazníky. Ať jich je co nejvíc, k čemuž snad pomůže i práce, kterou máme letos za sebou:

formulace přesvědčovacích argumentů a úprava webové prezentace tak, aby se v ní viděli manažeři a lídři (nejen) firemních týmů.

 

Before

Zásadním nedostatkem původního webu bylo nejasné zacílení: ke komu mluvíme a koho chceme přesvědčit? Příliš nepomáhal ani podrobný popis VLASTNOSTÍ Egodiagramu, aniž by byly zřejmé jeho PŘÍNOSY.

After

Jasně adresujeme web manažerům a vedoucím týmů. Místo vlastností popisujeme, jak může Egodiagram změnit atmosféru v týmu. A srozumitelně formulujeme nabídku a call to action. Na přání naklikáno v Miowebu ;-)

Novius

účetní s vášní pro digitalizaci a automatizaci

-----

Honzo, rádi jsme se zhostili výzvy zformulovat argumenty, proč mají středně velké firmy bez vlastního účetního oddělení chtít na tuhle agendu vás, a také

ukázat, že i účetní firma může mít přesvědčivý a atraktivní web.

 

Hlavní přínos. Z rozhovorů se spokojenými klienty Noviusu vyplynulo, že jde o kombinaci nulových starostí a stoprocentní jistoty, že budou mít vše správně.

Naše hodnoty a kvality přístupu. Prodáváme to, čím se Novius odlišuje od ostatních – důraz na automatizaci, komplexnost služeb, osobní přístup a spolehlivost. Z jedné strany vycházíme vstříc vašim potřebám, z druhé požadavkům státu.

Teprve pak ukazujeme služby... stručně a jasně, bez slohových cvičení, co daná služba znamená. To totiž zákazníci buď vědí, nebo ani vědět nechtějí – klíčový je výsledek.

Potvrzení kompetence. Nic nemá větší přesvědčovací sílu než testimonial klienta. Na základě rozhovoru jsme se v jednom odstavci pokusili vystihnout, proč by stávající klienti Novius za nic na světě nevyměnili.

...a malý vtip na závěr. S nápadem zařadit mezi členy týmu robota Emila a ukázat tak, že automatické účetní systémy zastanou v Noviusu spoustu práce, přišel sám klient. Věříme, že klienti nadsázku ocení.

Netglade

vývojáři aplikací s entuziasmem pro inovativní technologie a přístupy

----

Honzo, Michale, nevěříme na náhody, takže jsme se asi měli potkat. Rádi jsme...

posunuli vizuální identitu a webovou prezentaci tak, aby odrážela vaši technologickou zdatnost a ukazovala, v čem umíte vašim klientům pomoct líp než konkurence.

A snad to není naše poslední spolupráce :-)

 

Web + argumenty

Čezeta

originální strakonická restaurace odkazující k historii světoznámého skútru

-----

Když se do interiéru restaurace podaří propsat originální myšlenku, vzniká místo s duší. Honzo, byla radost se na jeho tvorbě podílet...

tvorbou obsahové a grafické koncepce polepů na stěnách. 

 

A díky také všem, kterým různými menšími realizacemi pomáháme dlouhodobě rozvíjet jejich značku


Penta Investments

Ivo, Martine, díky za přetrvávající důvěru a možnost pečovat o konzistenci vaší firemní komunikace.

ADVANCE

Pavle, Karolíno, vážíme si toho, že prezentační materiály pro vaše vzdělávací programy ve zdravotnictví dál nesou stopu naší práce.

Yedoo

Petro, Dane, díky za možnost neustále zlepšovat obsah i technickou funkčnost prezentačního webu vašich koloběžek.

Digiteq Automotive

Honzo, těší nás, že máme možnost dál společně obohacovat koncept vizuální identity vaší značky.

Kladenský zámek

Petro, Lenko, Olgo, rádi jsme oporou vašeho úsilí udělat z Kladenského zámku atraktivní turistickou destinaci.