Právě čtete: Nový web pro destinaci, kam je radost se vracet
Sdílejte článek:

Nový web pro destinaci, kam je radost se vracet

Jak lépe odprezentovat důvody, proč strávit dovolenou v západočeské obci, kde končí silnice

Malebná vesnička Ostroh u Františkových Lázní je synonymem idyly a zdejší hotel a pension Seeberg hýčká své návštěvníky tak, že na něj nedají dopustit. Mimořádnou kvalitu služeb a zážitku z místa jste ovšem museli zažít. Z webové prezentace ubytování na vás totiž nedýchla. A naším úkolem bylo to napravit.

Původní web běžel na šabloně hotelového a rezervačního systému Previo, jejíž nevýhodou byla neflexibilní práce s obsahem a uživatelsky nepříliš komfortní administrace. Pro rezervace a objednávky pobytů ovšem systém fungoval skvěle a klient ho nechtěl měnit. Potřebovali jsme tedy nově vznikající část webu s Previem propojit.

Tady se ukázaly přednosti námi rozvíjeného (otevřeně dostupného) CMS systému JellyPot. Previo je pro implementaci systémově připravené, díky ohebnosti JellyPotu, jeho minimalističnosti a schopnosti automaticky generovat části obsahu ovšem vše proběhlo mimořádně hladce a časově efektivně. Návštěvník webu přechod mezi prezentační a rezervační částí prakticky nezaznamená – pokud si tedy nevšimne změny URL adresy. Největší změna se tak z jeho pohledu odehrála ve struktuře a obsahu stránek.

Before

Původní web stavěl na bohaté fotogalerii s předpokladem, že fotky hovoří za vše. Jedinečnost místa a pobytu v něm ale z webu nebyla poznat.

After

Homepage jsme doplnili o chybějící argumentaci, postupně představujeme místo, ubytování a související služby (zážitek), to vše potrhuje velkorysost designu.

Při sestavování homepage, která je výkladní skříní hotelu a pensionu, jsme se drželi prověřeného pravidla “don’t show it, tell it”. Cílem bylo, aby stránka návštěvníky naladila a v kostce představila bohatost nabídky.

Poutáme pozornost: Headline na první obrazovce je údernější variací na téma “místo, kam se budete rádi vracet”. Zároveň hned upozorňujeme na všechny služby a zážitky, které destinace nabízí.
Prezentujeme místo: ...abyste si hned dokázali představit, jaký klid budete na Seebergu mít.
Možnosti ubytování: Návštěvníci původního webu často nerozuměli rozdílům mezi ubytováním v hotelu a v pensionu. Pomohli jsme orientaci zpřehlednit.
Wellnes služby: Místo jednořádkové informace jsme wellness služby odprezentovali tak, abyste si hned chtěli vyzkoušet některou z procedur.
Gastronomické zážitky: Nestrukturované a roztříštěné informace o vlastní produkci ekofarmy, gurmánských zážitcích ve dvou restauracích i historickém vinném sklípku jsme všechny dali na jedno místo.
Novinky: Sekce novinek se oproti původní verzi webu posunula na homepage níže. Vycházeli jsme z toho, že o novinkách se hosté dozvědí hlavně ze sociálních sítí, newsletterů apod.
Fotogalerie: Bohatá fotogalerie na webu zůstala na přání zadavatele. Návštěvník na ni ovšem teď přichází už naladěn předchozím obsahem, tuší, na co se dívá. Navíc technicky je načítání obrázků vyřešeno tak, aby web co nejméně zpomalovalo.