Marty Neumeier v Praze – listopad 2012

Každý o značce mluví, ale málokdo ví, jak značku budovat. Rozhodli jsme se proto udělat další evangelizační krok a přivezli jsme do Prahy brandingového guru a autora bestsellerů Martyho Neumeiera, aby se podělil o své zkušenosti s budováním značek na globálních trzích.

Konference Brand´s New Day

6. 11. 2012 byl Marty hlavním hostem konference Brand’s New Day, kde vystoupil s prezentací „13 mýtů brandingu“.

„Co bylo nápadné: celý den se stal ódou na jednoduchost. V Martyho přednášce i v prezentacích úspěšných českých značek, od malých až po ty nejznámější, se ukázalo jedno – když je to dobře vymyšlené a postavené, je to tak prosté! Dobrá značka je jako dobrá anekdota: přesný úvod, ani slovo navíc, vtipná pointa.“
(Vilém Rubeš | bigvilik.wordpress.com)

Konferenci v pražském kině Oko zahájil Vilém Rubeš s přednáškou „Selský rozum jako metoda budování brandu“ a řekl mimo jiné: „Selský rozum říká: je nabídka pro spotřebitele, která je unikátní, odlišná od všech ostatních v daném segmentu – a která je navíc sympaticky řečena. To je grunt.“ V podobném duchu pokračovali v přednáškách majitelé značek Biopekárna Zemanka, Jan Zeman, a Horsefeathers, Hanuš Salz. Příběh firmy Linet, která vyrábí unikátní nemocniční lůžka, představila Pavlína Horová. Jana Studničková ze Sazky hovořila o osudu a současném směřování této značky. Jakub Petřina z Air Bank ukázal inovativní koncept banky, „kterou můžete mít rádi“ a Stanislav Bernard, majitel rodinného pivovaru, mluvil o své vlastní cestě k úspěchu.

Více o konferenci na www.marty-neumeier.cz

Jak budovat silnou značku – Martyho dvoudenní workshop pro manažery českých značek…

Značka není to, jak ji vnímáte vy, ale jak ji vnímají vaši zákazníci. (M. N.)

Další část programu Martyho Neumeiera v Praze byl intenzivní dvoudenní workshop (7. a 8. 11. 2012) "Jak budovat silnou značku" pro 10 týmů manažerů českých značek. Workshopu se zúčastnili zástupci značek Kotva, Budvar, Air Bank, ET NETERA, Eset, JIKA (Laufen), Aukro, Intrea, Preciosa – Lustry, Omega Design a GREP design.

Související články v Marketing&Media

(ke čtení je třeba být předplatitelem)

Brand