Právě čtete: Pivovar Beránek:
Jak postavit pevné základy nové značce
Sdílejte článek:

Pivovar Beránek:
Jak postavit pevné základy nové značce

Lokální minipivovar s celorepublikovou ambicí, který měl od začátku nastavenou laťku velmi vysoko. A osvícení zakladatelé Roman Štajner a Vladimír Beránek si uvědomovali, že v zemi s víc než 500 minipivovary nestačí mít dobré pivo – značka musí mít charakter. Naším úkolem bylo pomoci jim tuhle představu přetavit do vizuálního jazyka a vytvořit identitu, která bude pevnou součástí příběhu Pivovaru Beránek od prvního naraženého sudu.

Krok 1

Kdo jste? A kdo naopak ne?

Při hledání správného směru jsme se podívali na to, jak pivovary komunikují u nás i v zahraničí.
Zmapovali jsme jejich vizuální styly a uspořádali je od tradičních značek, přes typografická řešení až po výrazně ilustrované etikety. Definování pozice na škále pomohlo udělat rychlá rozhodnutí, kým značka chce být a jak chce působit. Díky tomu se výrazně zefektivnila cesta k výsledku a mohli jsme se plně soustředit na doladění každého detailu.

Krok 2

Když víte, kam jdete, jde to rychleji

Jasně vymezený rámec zrychlil celý proces. Už první verze loga mířily na terč. Postupně jsme zpřesňovali mušku, abychom se trefili do černého.

Krok 3

Implementace

Vizuální styl se propsal do etiket lahví, na půllitry, podtácky i sudy. Od rešerší až po ladění finálních detailů jsme se přitom drželi směru, který jsme si společně ujasnili hned na začátku. A klient se tak mohl soustředit na to, co umí nejlíp. Vařit dobré pivo.

Dodnes značka funguje bez zásadních změn, poctivý základ se totiž pozná u piva i ve vizuálu.

 

Vypadá to jednoduše? Není potřeba dělat vědu, když víte jak na to.
Jak můžeme pomoci vám?