Lokální minipivovar s celorepublikovou ambicí, který měl od začátku nastavenou laťku velmi vysoko. A osvícení zakladatelé Roman Štajner a Vladimír Beránek si uvědomovali, že v zemi s víc než 500 minipivovary nestačí mít dobré pivo – značka musí mít charakter. Naším úkolem bylo pomoci jim tuhle představu přetavit do vizuálního jazyka a vytvořit identitu, která bude pevnou součástí příběhu Pivovaru Beránek od prvního naraženého sudu.
Krok 1
Kdo jste? A kdo naopak ne?
Při hledání správného směru jsme se podívali na to, jak pivovary komunikují u nás i v zahraničí.
Zmapovali jsme jejich vizuální styly a uspořádali je od tradičních značek, přes typografická řešení až po výrazně ilustrované etikety. Definování pozice na škále pomohlo udělat rychlá rozhodnutí, kým značka chce být a jak chce působit. Díky tomu se výrazně zefektivnila cesta k výsledku a mohli jsme se plně soustředit na doladění každého detailu.
Krok 2
Když víte, kam jdete, jde to rychleji
Jasně vymezený rámec zrychlil celý proces. Už první verze loga mířily na terč. Postupně jsme zpřesňovali mušku, abychom se trefili do černého.
Krok 3
Implementace
Vizuální styl se propsal do etiket lahví, na půllitry, podtácky i sudy. Od rešerší až po ladění finálních detailů jsme se přitom drželi směru, který jsme si společně ujasnili hned na začátku. A klient se tak mohl soustředit na to, co umí nejlíp. Vařit dobré pivo.
Dodnes značka funguje bez zásadních změn, poctivý základ se totiž pozná u piva i ve vizuálu.



Vypadá to jednoduše? Není potřeba dělat vědu, když víte jak na to.
Jak můžeme pomoci vám?