Copywriter / tvůrce obsahu

Obsazeno

Na tuto pozici teď nikoho nehledáme. Na druhou stranu vždy rádi poznáme nové zajímavé lidi – ozvěte se nám.

Hledáme kreativní posilu na nelehkou misi

V hlavě máme někoho, kdo se nebojí výzev. Kdo se dokáže zeptat, aby dostal odpovědi na všechny, i ty nevyřčené otázky. Kdo ze smetiště informačního balastu zvládne vytáhnout těch pár omylem vysypaných klenotů, pro které v komunikaci zákazníka najde správné místo. A kdo v zájmu funkčního výsledku dokáže hodit do koše i ty nejlepší nápady.

Zatím se v popisu vidíš? Pár varování:

  • Důležitější než brilantní formulace jsou pro nás myšlenky, které se do sdělení podaří dostat. Za klíčovou kompetenci copywritera nepovažujeme umění psát, ale umění poslouchat.
  • Obsah je král. Text je jenom jedna jeho složka. Proto spíš než v textovém editoru pracujeme ve Figmě a Adobe InDesignu. Tam je TEXT dobře vidět v KONTEXTU. Pokud nástroje neovládáš, nevadí. Základní funkce zvládneš za odpoledne.
  • Nejvíc děláme obsah webů, takže častěji než psát budeš škrtat.
  • Předpokládá se, že obsáhneš všechny copy disciplíny. Od textací PPC kampaní a funkčních popisků na webu po odborný text o tématu, kterému skoro nikdo nerozumí.
  • Otevřenost mysli podmínkou. Není nic horšího než se stát obětí prokletí vědění.

A ještě tedy na upřesněnou:

  • Nemáme klasickou agenturní strukturu. Jsme parta kreativců a designérů s různými dovednostmi a s různým stupněm seniority. A podle typu projektu se dáváme do různých ad-hoc týmů. Práce je u nás pestrá.
  • AnFas dělá komerci! Naše práce musí prodávat a mít pro naše zákazníky přínos.

Pořád dobrý?

Jsme otevření různým způsobům spolupráce od částečných úvazků až po full-time. Pokud se chceš stát budoucí posilou týmu, napiš na prace@anfas.cz a:

  • v textu e-mailu napiš něco jako průvodní dopis – 2–3 věty o tom, proč se k nám hlásíš a kde bychom se mohli potkat, úplně stačí
  • přilož životopis
  • přilož ukázku několika (2–3) prací, ideálně s komentářem, pro jaký účel vznikly a jaké pro ně bylo zadání
  • ulehčíš nám život, když do předmětu mailu napíšeš: "COPY / Jméno Příjmení".

 

Moc díky a těšíme se.