Case studies
Case studies
Our clients usually deal with:
AnFas považujem za súčasť teamu Atmedia. Je skvelé spolupracovať s ľuďmi, ktorých zaujíma čo robíte a čo chcete dosiahnuť. Pýtajú sa, počúvajú a prichádzajú s jedinečnými nápadmi. Jednoducho sme sa nebáli sa plne viesť AnFasom a dosiahli úžasných reakcií od našich klientov. Vďaka AnFasu je Atmedia na trhu vnímaná ako mladá, energická, profesionálna spoločnosť s nadčasovou komunikáciou.
Jejich empatický přístup a zájem o náš specifický tržní segment přinesl kvalitní a nezávislé hodnocení našeho záměru sloučit dvě značky. Touto spoluprací se podařilo dostat na kvalitní úroveň nejen komunikaci faktu o sloučení značek, ale také najít principy pro komunikaci značky v její nové podobě. Díky společné přípravě a realizaci nového stylu komunikace jsme prošli transformací značky velmi úspěšně. Dnes můžeme potvrdit, že obávaný proces slučování značek přinesl překvapivé posílení.
Věděli jsme, co chceme, ale nevěděli, jak to vyjádřit a kde začít. AnFas nám pomohl udělat jednotlivá rozhodnutí, pomohl s uspořádáním obsahu našeho webu. Nemuseli jsme se nikterak složitě připravovat, zvládli to během pár schůzek, dobře se ptali a zachytili i informace mezi řádky. Jsou samostatní, mají nápady na každou situaci a věci dotahují do konce.
Spolupracujeme na přeměně malé lokální značky ve značku sebevědomou a žádanou.
Nový název a logo 3D animačních kouzelníků.
Obchodní prezentace a materiály pro obchodní komunikaci, weby a marketingové kampaně budov, naming developerských projektů.
Pomohli jsme jejich dvěma značkám (IQ Pro ID a Nanoptiqs) nastavit a vyjasnit komunikaci. Po celou dobu podporujeme při marketingových aktivitách (web, reklama, výstavní expozice).
Obchodní komunikace, webové prezentace & naming projektů pro brněnského developera a investiční fond.
Obchodní argumentace a nová webová prezentace předního výrobce konvektorů.
Kreativa silové kampaně pro strážce bezpečnosti automobilů.
Obchodní argumentace a web inovátora v oblasti monitoringu přepravy léčiv a diagnostických přípravků.
Logo a branding jednotlivých piv, pro rodinný pivovar ve Stěžerech u Hradce Králové.
Mediální zastupitelství tematických TV stanic, se kterým jedeme na stejně vlně a zkoušíme bláznivé věci. A funguje to dokonale. Viz případovka.
Tvorba vizuální identity, postupný vývoj webu.
Provázeli jsme společnost při změně jména a vizuální identity.
Pomohli jsme Danovi Pilátovi na jeho cestě přeměny firmy z malého dovozce sportovního zboží po přední značku českých koloběžek, která dobyla solidní místo na evropském trhu.
Tvorba vizuální identity a letitá péče o komunikační potřeby společnosti. Webové prezentace, PR prezentace etc.
Pomohli jsme formulovat jedinečnost nabídky a nastavit komunikační strategii. Vytvořili jsme vizuální identitu, design a obsah webu.
Dlouhodobá komunikační podpora výrobce farmaceutických přípravků. Tvorba webové prezentace, firemní a prodejní materiály. Kampaně prostředků.
Vizuální identita, léta drobné i velké podpory při komunikaci firmy Tibora Brunclíka směrem k jejím klientům. Web, prodejní materiály.
Spolupráce s dvěma společnostmi: Preciosa Lighting a Preciosa Components. Péče o marketingové materiály. prodejní materiály a produktové webové prezentace. Tvorba kampaní.
Identita a veškerá komunikace první peer-to-peer pojišťovny v ČR. Zformulovali jsme pojišťovně její obchodní model a pomohli ji uvést na trh.
Tvorba marketingové komunikace, obchodních prezentací, webu, vizuální identity pro tvůrce systémů pro řízení letového provozu.
Svobodné logo pro svobodnou firmu.
Pomoc při sloučení dvou značek výrobce horolezeckého vybavení. Přepracování marketingové komunikace a argumentace. Výroba project booků.
Práce pro divizi Telco a pak pro centrální marketing v dobách, ředitelování Miloše Macha. Podpora marketingových akcí společnosti, firemní časopisy, reklamy, firemní web etc...
Tvorba korporátní identity, reklamy, prezentací, webové prezentace, pomoc při tvorbě časopisu, obsluha komunikačních potřeb marketingu.
Léta péče o komunikační potřeby rádia. Tvorba vizuální identity, tvorba image inzercí.
Obsluha komunikačních potřeb firmy převážně směrem k uchazečům.
Přepracování produktové nabídky, tvorba webové prezentace, tvorba a postupná implementace vizuální identity.
Upgrade vizuální identity a přepracování prezentací nosných produktů společnosti.
Letitá práce pro různé stanice. Radiožurnál, kdy ho vedl Alex Pícha, Vltava a Lukáš Hurník, a i pro Dvojku, Šestku i centrální marketing.
Tvorba marketingové komunikace a vizuální identity pro přípravky URO řady a dalších produktů (Zenaro, Vigrande, ...).
Tvorba prezentací a marketingových materiálů produktů.
V dobách, kdy Arbo táhli Jan Dobeš, Michael Richter nebo Štěpán Wolde a prodávali reklamu v České televizi a Českém rozhlase jsme zdolávali ve své době nejzajímavější výzvy.
V dobách, kdy telefonní seznam Zlaté stránky byl velmi silným B2B kanálem jsme tvořili vše od obchodních pomůcek po reklamu v médiích.
Promotér koncertů, který sem přivezl hvězdy jako Rolling Stones, David Bowie, Genesis, U2.
Webová prezentace skupiny Dr. Max Group.
Logo a styl, tvorba prezentací a marketingových materiálů zlepšovatele českého zdravotnictví.
Komunikační podpora a strategie brandingu pro produkty jobs.cz, teamio a prace.cz.
Spolupráce na značce Česko země příběhů, marketingová strategie a web Ceskozemepribehu.cz.
TV kampaně na podporu značky.
Vizuální styl a drobná komunikační podpora.
Vizuální identita.
Formulace obchodní nabídky a argumentace. Komunikační strategie. Design a obsah webu.
Tvorba strategie obchodní komunikace, webová prezentace a vizuální identita.
Pomoc církvi, aby byla srozumitelná navenek. Tvorba webu a vizuální identity.
Investiční společnost, které jsme vytvořili vizuální identitu a komunikaci. Redesignovali jsme web a formulovali obchodní argumenty.
Pro datové mágy jsme vykouzlili kompletní komunikační strategii, zformulovali klíčové obchodní argumenty, vytvořili vizuální identitu a web.
Etičtí hackeři, kteří pomáhají firmám předcházet kyberútokům. Vytvořili jsme komunikační strategii, formulaci obchodní nabídky, design a obsah webu.
Kompletní marketingová a komunikační podpora investiční skupiny Fipox a jejích značek Domoplan, Thierra, MyResorts.
Poskytovatel komplexního servisu investičních nemovitostí. Vytvořili jsme komunikační strategii, obchodní argumentaci, design a obsah webu.
Podíleli jsme se na vzniku několika unikátních titulů vydavatelství (Kladenská sametová, Bohemian Jazz Guitars Tribute, Sídliště Kladno-Rozdělov).
Komunikační a marketingová podpora punkové vzdělávací instituce.
Realizace publikace “Klimatický plán hlavního města Prahy do roku 2030”.
Inkubátor talentů pro filmový průmysl. Komunikační strategie, realizace webové prezentace s nabídkou programů, strategie promotion jednotlivých programů.
Tvorba strategie a pomoc s rozjezdem značky, příprava obchodní argumentace, vizuální identita.
Komunikační strategie pro tvůrce byznys aplikací. Pomoc s formulací nabídky, tvorba webu, obchodní argumentace.
Komunikační podpora projektu začlenění ukrajinských dětí do výuky. Obsahová strategie, web a tvorba reklamních vizuálů.
Tvorba vizuálního stylu evropské sítě nemocnic a klinik.
Obsahová a komunikační strategie, tvorba webu.
Kompletní předělání veškerých obchodích a komunikačních materiálů. Dlouhodobá marketingová podpora.
Jméno značky (naming), vizuální identita, argumentace, podpora při startu nového konceptu prodeje módy.
Jméno značky (naming), vizuální identita, argumentace, obsah a design webu.
Let's arrange a consultation or meeting for a coffee.
chief
tom@anfas.cz +420 224 222 220project manager
blanka.hasilova@anfas.cz +420 224 222 220project manager
simona.uselova@anfas.cz +420 224 222 220