Komunikační a obsahové strategie

kompas do rozbouřených vod firemní komunikace

Co kterým zákazníkům sdělovat tak, aby to mělo pro váš byznys co největší efekt? Jak často komunikovat? Kterými kanály a v jaké formě? To vše (a mnohé další) je předmětem různých typů strategických dokumentů, které jsou oporou pro každodenní práci vašich marketérů, obchodníků nebo píáristů.

S ohledem na vaše cíle a potřeby sestavujeme strategické dokumenty různé úrovně komplexity – od těch zabývající se celkovou firemní komunikací přes publikační plány na určité časové období až po strategie konkrétních kampaní.

  

Horsefood ‘the best’ CZ

Plán facebookové a instagramové kampaně při uvedení prémiového koňského krmiva Horsefood ‘the best’ na český trh

PRVNÍ KLUBOVÁ pojišťovna

Strategie e-mailové komunikace se zákazníky pojišťovny & realizace obsahu mailingové sekvence.

Content curation & management

Pro vaši značku či produkt vytváříme komunikační obsah – knihovnu redakčních a informačních elementů (text, obraz, audio, video). Ve spolupráci s vámi pak „knihovnu“ spravujeme a evolučně rozvíjíme tak, abyste měli vždy připravený obsah pro různé situace a kanály (web, sociální sítě, osobní prezentace, mailing, atd…).

Další služby

Můžeme udělat něco pro vás? Ozvěte se.