AnFas vydal knihu Brand Gap – pochopitelný, hutný a vtipný úvod do brandingu

Když jsem poprvé četl knihu Martyho Neumeiera "Brand Gap", řekl jsem si: "No páni, tohle by si měli přečíst všichni naši klienti." Tak jsme se rozhodli ji přeložit a poskytnout českému odbornému publiku.

Proč jsme vydali Brand Gap?

Abychom přispěli k vzájemnému porozumění mezi zadavateli a dodavateli v oblasti komunikace a designu.

Léta se pohybujeme v branži komunikace, vizuálního stylu a vůbec značek – brandu. Po celou tu dobu se snažíme uchopit veškerou tu amorfní hmotu, kterou brand a branding představují. A po celou tu dobu diskutujeme s klienty, co je pro úspěch jejich značek důležité a co je užitečné dělat. Na téma „Brand“ bylo již mnoho řečeno a napsáno mnoho knih. Ale žádná z těch, které nám prošly rukama, neposkytuje tak koncentrovaný, srozumitelný a zábavný vhled do problému, jako kniha Brand Gap. Čte se jedním dechem a nestojí to moc času. (Pokud ji tedy, jako my, nebudete číst znova a znova :) Nabízí inspiraci jak pro zadavatele – vlastníky značek nebo jejich manažery, tak i pro dodavatele, kteří poskytují související služby. Nyní se chceme s českou odbornou veřejností o tento zážitek podělit a proto knihu Brand Gap vydáváme v českém jazyce.

O čem je knížka Brand Gap?

Autor Marty Neumeier říká: "V této knize se pokouším o pohled z výšky – co branding je (a není), proč funguje (a nefunguje) a hlavně jak překonat propast mezi obchodní strategií a designem – mezi logikou a "magikou" – a jak získat udržitelnou konkurenční výhodu. Většina knih o brandingu obsahuje vyčerpávající (někdy doslova) seznam příkladů a studií, podporujících jejich teze, ale já se snažím o opak. Používám nejmenší nutné množství informací a komunikaci známou z firemních schůzí — ilustrace, diagramy a tabulky — a doufám, že tak budu schopen problematiku brandingu prezentovat jasně a jednoduše. Váš čas je drahý, takže mým cílem je knížka, kterou stihnete přečíst během kratšího letu letadlem. Mým dalším cílem je vybavit vás fungujícími principy, které vám vydrží po celou kariéru."

Brand