Klienti AnFasu

Ročenka AnFas 2018

Při pohledu zpátky i my žasneme, kolik pestré práce rok přinesl. Děkujeme za skvělé příležitosti a výzvy, jak tvorbou komunikačního obsahu pomoct vašim značkám. Přinášíme výběr realizovaných věcí za rok 2018 a těšíme se na to, co nás potká v tom dalším.

Digiteq Automotive

tvůrce budoucnosti automobilové elektroniky

Honzo, díky za dobrodružství na cestě za tím,

aby dojem z vaší značky odpovídal úrovni inovativního vývojáře automobilových digitálních systémů

[brand strategy, naming, logo a vizuální identita]

IQ Structures

designéři a inženýři v nanosvětě

Martine, Petře, Roberte, Tomáši, Ryane, Luďku, díky za nové příležitosti

Prezentovat inovace a možnosti, které PŘINÁŠÍTE VÝROBCŮM SVÍTIDEL

[obchodní argumentace & copy & vizuál & design]

CPI PG

developer a největší vlastník nemovitostí v Česku

Kláro, Pavle, Štěpánko, je zážitek vidět, jak se díky vám komunikace CPI PG posouvá dopředu. A radost u toho být. Výsledkem naší letošní spolupráce je například

jednotný systém prezentace kancelářských budov

[weby, prezentační materiály]

koncept komunikace ambiciózní developerské mise v brněnské nové zbrojovce

[naming budov, loga & vizuální identita, prezentační materiály]

Globalworx

inovátor monitoringu přepravy zdravotnických a diagnostických prostředků

Viliame, rádi jsme přijali výzvu

přesvědčit vaše zákazníky o přínosech vašeho řešení, které mění zvyklosti na trhu

A díky za čokoládu!

[obchodní argumentace, strategie komunikace, konferenční materiály, web]

MINIB

český výrobce konvektorů spojujících technické a estetické kvality

Renato, Moniko, Aneto, rádi jsme pomohli

představit konvektory jako superfunkční alternativu pro topení a chlazení a ukázat, že to není téma jen pro techniky!

[brand messaging, koncept & design webové prezentace]

Horsefood ‘the best’

prémiové krmivo pro koně

Díky Tomáši, že jste nás v tomhle roce vytáhl do sedel. Rádi jsme

pomohli při rozjezdu prodeje světově oceňované značky krmiva na českém trhu

[materiály pro rozjezd značky, katalog, web, koncept & realizace komunikace na sociálních sítích]

Nobilis Tilia

přírodní aromaterapeutická kosmetika z kraje pod Vlčí horou

Simono, Petro, Danielo, Michaelo, při práci pro vás vždycky rozkveteme jako byliny používané ve vaší kosmetice. Díky, že jsme letos mohli kromě jiného

nastavit nový vizuální styl značky

[redesign prezentačních materiálů a inzerce]

obléknout vaše výrobky do nového

[kompletní proměna obalů = pár stovek nových etiket]

zhmotnit dávný nobilisí sen

[vydání výkladových karet k éterickým olejům]

SHERLOG

výrobce a provozovatel zabezpečovacích systémů

Lenko, Jardo, pane řediteli, díky za úžasnou šanci

POMOCI SYSTÉMU SHERLOG NAJÍT SILNÉ ARGUMENTY PROTI NARŮSTAJÍCÍ KONKURENCI

[strategie, kreativa, obsah a realizace kampaně bylijstevarovani.cz ]

TV spot pro kampaň

 

Atmedia Czech

partner ve světě tematických televizí

Tomáši a Míšo, díky že

můžeme dál rozvíjet hravý svět Atmedia

[drobná propagace]

Dr. Max Group

dynamicky rostoucí síť lékáren

Martine, Miro, Veroniko, rádi jsme

pomohli představit filozofii vaší rozrůstající se skupiny a připravili pro ni jednotnou prezentaci

[web, korporátní profil]

Nangu.TV

lídr v all-in-one IPTV/OTT řešení pro šíření interaktivní televize bez hranic

Petro, Tomáši (a Terezo), děkujeme za možnost realizovat

vizuální tvář společnosti, která sledování televizního obsahu proměnila v interaktivní zážitek

[vizuální identita]

Penta Investments

investor s dlouhodobým horizontem

Ivo, Martine, jsme rádi, že můžeme dlouhodobě pomáhat

udržet jednotný styl a vyznění vaší komunikace

[obsah & design]

Advance

zlepšovatel českého zdravotnictví

Pavle, Dane, Petro, Blanko, Simono, díky za důvěru a možnost

dlouhodobě pečovat o to, aby vaše prezentace byla profi a jasně rozeznatelná

[prezentační materiály]

Yedoo

české koloběžky pro malé i velké dobrodruhy

Dane a Petro, víme, že i „hotovou“ věc je vždycky jak zlepšovat a jsme rádi, když nás k tomu klienti pustí. Proto jsme rádi

pokračovali ve vývoji webu yedoo tak, aby byl pro uživatele co nejpříjemnější (a dobře prodával)

[webová prezentace]

Prague Photo Show

nevšední festival fotografie

Jardo, Miloši, rádi jsme pomohli

dát vašim představám konkrétní podobu a vytvořit podklady pro oslovení budoucích partnerů akce pro všechny vášnivé fotografy

[vizuální styl, claim, microsite, prezentace pro partnery]
www.praguephotoshow.cz

BOCA GROUP

Znalec a dodavatel krásných podlah a povrchů

Vážená paní Roubíčková a paní Klaudová, díky za dobrodružnou cestu, kterou jsme došli k tomu,

ŽE ARCHITEKTI POCHOPÍ V ČEM JE JEDINEČNOST VAŠICH SLUŽEB A PŘÍSTUPU

[brand messaging, struktura a obsah webové prezentace]
a těšíme se na výstupy :)

Pivovar Štajner a Beránek

nový malý pivovar ve Stěžerách u Hradce Králové pod dohledem ikony českých sládků Ivana Chramosila

Vladimíre a Romane, i my máme rádi dobré pivo, proto nás moc těšilo být u začátků vašeho pivovaru, kterému jsme

nachystali vizuální styl

[logo, etikety na láhve, tácky a další nezbytnosti]

Bohemian Jazz Guitars Tribute

nadšenci do neznámého příběhu českého nástrojářského řemesla

Marku, Tomáši, Karle, díky za možnost

napomoci tomu, že si tenhle krásný projekt sehnal finance na realizaci. A těšíme se, že se na ní budeme moct podílet!

[naming, logo, vizuální styl & strategie crowdfundingové kampaně]

Halda

regionální obrozenci a nakladatelé z Kladna

 

třísetstránkovou publikaci o historii architektury nevypravujeme úplně každý den. Byla to radost!

[layout & sazba ]

Další případovka

Ocún

Jak pomoci značce v jejím sebevědomí, jak ji naučit mluvit o svých přednostech.

Case study