Šéfova pravá ruka

Schováno

Pokud jste na tuto stránku narazili, omylem jste našli archivovaný inzerát. Na tuto pozici teď nikoho nehledáme.

Příležitost pro start (či restart) kariéry. Příležitost pro nabrání zkušeností.

Ve skutečnosti hledám levou ruku, protože jsem levák. A nabízím tuhle příležitost pro start (nové?) kariéry.

V AnFasu pomáháme klientům, aby se dostali na trh, uspěli a jejich zákazníci je milovali. Fungujeme jako externí marketingové oddělení, tvoříme strategie, obsah a design webů, reklamy, obsah pro sociální sítě. Zkrátka řešíme komunikační problémy (a někdy i výzvy;-)). 

Já osobně pracuji na strategických a koncepčních úkolech. Konzultuji s klienty, prezentuji nabídky i výsledky. Spolupracuji na kreativních a obsahových částech projektů.

Krom toho se starám o tým a pomáhám kolegům, aby jim to šlo a bavilo je to.

K tomu mám dlouhatánský seznam věcí, které je ve firmě potřeba domyslet, vyřešit, zlepšit. A nestíhám.

Od své pravé (levé) ruky čekám… 

  • drajv/tah na bránu, zkrátka vlastní energii a sklon k přiměřené samostatnosti 
  • všechny možné gramotnosti - sociální, IT, jazykovou (CZ, EN)
  • schopnost řešit problémy (a kdyby je uměl/a eliminovat, to by teprv bylo něco!)
  • zvědavost a ochotu se učit (pokud možno rychle)
  • že bude příjemný kooperativní člověk, kterého jen tak něco nevyděsí.

 

…a za to nabízím

  • podporu a pomoc při překonávání počátečních překážek 
  • možnost získat za rok víc vědomostí a zkušeností, než za 5 let univerzity (něco o tom vím, odpracoval jsem si pár let coby VŠ pedagog)
  • Peníze? To je tak: Člověku bez zkušeností na start nabízím min 35 kKč (220 Kč/h). Se zkušenější "Pravou rukou" se jistě dohodneme rovnou na jiné částce.
  • možnost samostatné práce na vlastních projektech (tedy až po tom, co mi najde novou pravou/levou ruku).

Co máte šanci se naučit

  • Jak se řídí webové a komunikační projekty
  • Jak se dělají workshopy s klienty, jak se vedou jednání
  • Jak se tvoří komunikační strategie
  • Jak se tvoří obchodní argumentace a strategický copywriting
  • Něco o UX
  • Jak se dělá testování a průzkumy na cílové skupině
  • Ovládání nástrojů pro tvorbu obsahu a grafiky
  • Jek se prezentují výsledky kreativní práce

Koho si tak představuju?

  • Kluk nebo holka. To je mi fuk. Fakt nehledám asistentku na dělání kafe a pořádku v šanonech. (Šanony nenávidím 😞)
  • Klidně člověk na začátku kariéry. Ale není podmínkou
  • Zajímá ho marketing a nějak se v něm orientuje.
  • Člověk, který je samostatný, zvědavý, nadšený a tvořivý.
  • Dobré psaní, dobrá formulace myšlenek.

 

Jak by měla vypadat spolupráce

  • Na začátku mě budete stínovat a pomaličku vklouzávat do toho, co je potřeba a jak jsme zvyklí věci dělat. Je potřeba, abychom byli dost pospolu. Ale nebojte, jen pár hodin denně :)
  • Postupně podle toho, jak to půjde a v čem budete dobrá/ý-, převezmete některé agendy.

Pokud máte zájem

  • Pošlete motivační dopis a životopis na prace@anfas.cz, do  předmětu prosím napište: PRAVÁ RUKA / Jméno příjmení.  
  • V dalším kole vás čeká vypracování krátké “případovky”. Pokud ji uděláte hned, získáte body navíc… Zadání: Napište kraťoučkou případovku, studii o nějaké práci nebo projektu, který je/byl pro vás důležitý. Může to být cokoli z práce, ze spolupráce, dobrovolnická aktivita, organizace akce, školní projekt... Něco, co bylo potřeba udělat a co přineslo nějaký výsledek. Rozsah cca 1 strana (nebo pár slajdů prezentace). A ideální struktura takové zprávy/studie je: Úvod do děje kontext / Co bylo potřeba udělat, jaké bylo zadání / Co jste udělal(a), jak se vám to povedlo, co bylo dobré, v čem to bylo těžké  / Jak to dopadlo, jaký efekt to mělo, jak to vnímali ostatní, jak to bylo užitečné / Co jste se na tom naučil(a) / Plus cokoli co podpoří vaši zprávu… Ideálně, pokud zpráva bude v jednom dokumentu (PDF, PPT, Google Slides, Word…)
  • Ještě prosím napište, od koho jste dostali tohle doporučení na tuhle pozici.
  • Pokud máte jakoukoli otázku, nebojte se a pište na výše uvedený  mail.

 

Moc se na vás těším!

Tomáš Kostkan, šéf [AnFas]u, Linkedin