Grafik – junior

Obsazeno

Na tuto pozici teď nikoho nehledáme. Na druhou stranu vždy rádi poznáme nové zajímavé lidi – ozvěte se nám.

Hledáme pomocníka pro grafickou produkci tiskových i online marketingových materiálů.

Je to spíš práce pro juniora – šikovnou, vytrvalou a zvídavou osobu, která se chce zlepšovat v grafice a ráda by získala zkušenosti, naučila se pracovat v profesionálním týmu a dostala šanci vyrůst. Tak na 15–20h týdně.

Co budete dělat

 Ze začátku

  • Vypravování bannerů pro PPC a sociální sítě // Photoshop & Figma
  • Vypravovačky tištěných inzerátů // Photoshop & InDesign
  • Korektury a změny v marketingových materiálech (katalogy, letáky…)  // Photoshop & InDesign

 

 Funguje to? Paráda, tak pojďme zkusit něco těžšího…

  • Navrhování nových propagačních materiálů (katalog, leták, plakát, rollup / inzerát / bannery PPC + sociální sítě)
  • Spolupráce na jejich obsahu
  • Design webových stránek
  • Design vizuální identity
  • Cokoli dalšího, do čeho budete mít chuť se pustit


Odměna: Ze začátku 150 Kč/h. Po zaučení a při vaší samostatné práci odměna roste. Závisí na výsledku vaší práce (ne podle odseděných hodin).

Časová náročnost: 1/2 úvazek, ze začátku bude dobré se potkávat častěji. Po zaběhnutí stačí 1x týdně koordinační schůzka.

 

Co o vás budeme chtít vědět?

Životopis

Kromě obvyklého životopisu prosím napište všechno, co se vám povedlo. Nemusí to souviset s profesí, kterou máme spolu dělat. Budeme za to moc rádi a pomůže to vzájemnému poznání. 

Případovka

Prosím, můžete si vybrat jednu práci (na kterou jste nejvíc hrdý/á nebo je nějak zajímavá) a popsat, jak vznikla? Od zadání po realizaci. Můžete udělat něco jako miniaturní případovou studii / prezentaci? Nemusí to být nutně grafická práce, může to být i něco, co se vám povedlo (viz předchozí odstavec).

Co by mělo v případovce být?

Jak vypadalo zadání, jak vypadaly návrhy, které jste nabídl(a) (kolik jich bylo), v čem se lišily a proč jste je předkládal(a). Jak vypadaly připomínky? Proč to nakonec vypadá jak to vypadá? Jak to fungovalo? Co říkal zadavatel? Co jste se na tom naučil(a)?

Pokud vás nabídka zaujala a měli byste chuť se téhle startovací pozice chopit, prosím, napište nám na prace@anfas.cz

Do mailu nezapomeňte dát telefon a svoje časové možnosti (které dny a kolik hodin byste mohli do spolupráce investovat).

Ulehčíte nám život, když do předmětu mailu napíšete: "GRAFIK / Jméno Příjmení".