Právě čtete: I účetní firma potřebuje na webu přesvědčovat
Sdílejte článek:

I účetní firma potřebuje na webu přesvědčovat

V některých oborech je konkurence velká a možnost odlišit se limitovaná. Vždycky je ale prostor, jak zákazníkům říct, proč mají chtít zrovna vaše služby.

Prezentace účetních společností vás většinou zahrnou spoustou obtížně stravitelného textu, který ve výsledku sděluje jediné – že daná firma umí dělat účetnictví (a mzdy a daňové poradenství a právní poradenství). Proč byste si je ale měli vybrat?

V případě Noviusu jsme se během společných workshopů postupně dostávali k tomu, že jednou z jeho předností je pokročilá úroveň automatizace a strojového vytěžování účetních dokladů. Pro komunikaci určitě zajímavé téma, jenže...

Ne vždy se to, co považujete za svou nejdůležitější kvalitu, kryje s názorem vašich zákazníků. Což se i u Noviusu ukázalo během neformálního průzkumu s vybranými zákazníky. Závěr? Všichni zmiňovali, že díky Noviusu mohou pustit starosti o daně a účetnictví z hlavy. Že v něm mají erudovaného, jazykově vybaveného a spolehlivého partnera schopného řešit i nejrůznější speciality typu přeshraničních transakcí apod. O automatizaci nepadlo ani slovo – je zkrátka jen prostředkem k tomu, aby Novius poskytoval skvělé služby.

Od tohoto zjištění jsme se odrazili při tvorbě argumentační sekvence. Celým webem se prolíná sdělení, že Novius šetří starosti (čas a peníze) a na jeho experty se můžete spolehnout. Argument s automatizací jsme využili k podtržení toho, že Novius hledá nové cesty a možnosti. Takto vypadá výsledek:

Hlavní přínos. Z rozhovorů se spokojenými klienty Noviusu vyplynulo, že jde o kombinaci nulových starostí a stoprocentní jistoty, že budou mít vše správně.

Naše hodnoty a kvality přístupu. Prodáváme to, čím se Novius odlišuje od ostatních – důraz na automatizaci, komplexnost služeb, osobní přístup a spolehlivost. Z jedné strany vycházíme vstříc vašim potřebám, z druhé požadavkům státu.

Teprve pak ukazujeme služby... stručně a jasně, bez slohových cvičení, co daná služba znamená. To totiž zákazníci buď vědí, nebo ani vědět nechtějí – klíčový je výsledek.

Potvrzení kompetence. Nic nemá větší přesvědčovací sílu než testimonial klienta. Na základě rozhovoru jsme se v jednom odstavci pokusili vystihnout, proč by stávající klienti Novius za nic na světě nevyměnili.

...a malý vtip na závěr. S nápadem zařadit mezi členy týmu robota Emila a ukázat tak, že automatické účetní systémy zastanou v Noviusu spoustu práce, přišel sám klient. Věříme, že klienti nadsázku ocení.