Šéfova pravá ruka

Příležitost pro start (či restart) kariéry. Příležitost pro nabrání zkušeností.

Ve skutečnosti hledám levou ruku, protože jsem levák. A nabízím tuhle příležitost pro start (nové?) kariéry.

V AnFasu pomáháme klientům, aby se dostali na trh, uspěli a jejich zákazníci je milovali. Fungujeme jako externí marketingové oddělení, tvoříme strategie, obsah a design webů, reklamy, obsah pro sociální sítě. Zkrátka řešíme komunikační problémy (a někdy i výzvy;-)). 

Já osobně pracuji na strategických a koncepčních úkolech. Konzultuji s klienty, prezentuji nabídky i výsledky. Spolupracuji na kreativních a obsahových částech projektů.

Krom toho se starám o tým a pomáhám kolegům, aby jim to šlo a bavilo je to.

K tomu mám dlouhatánský seznam věcí, které je ve firmě potřeba domyslet, vyřešit, zlepšit. A nestíhám.

Od své pravé (levé) ruky čekám… 

  • drajv/tah na bránu, zkrátka vlastní energii a sklon k přiměřené samostatnosti 
  • všechny možné gramotnosti - sociální, IT, jazykovou (CZ, EN)
  • schopnost řešit problémy (a kdyby je uměl/a eliminovat, to by teprv bylo něco!)
  • zvědavost a ochotu se učit (pokud možno rychle)
  • že bude příjemný kooperativní člověk, kterého jen tak něco nevyděsí.

 

…a za to nabízím

  • podporu a pomoc při překonávání počátečních překážek 
  • možnost získat za rok víc vědomostí a zkušeností, než za 5 let univerzity (něco o tom vím, odpracoval jsem si pár let coby VŠ pedagog)
  • Peníze? To je tak: Člověku bez zkušeností na start nabízím min 35 kKč (220 Kč/h). Se zkušenější "Pravou rukou" se jistě dohodneme rovnou na jiné částce.
  • možnost samostatné práce na vlastních projektech (tedy až po tom, co mi najde novou pravou/levou ruku).

Co máte šanci se naučit

  • Jak se řídí webové a komunikační projekty
  • Jak se dělají workshopy s klienty, jak se vedou jednání
  • Jak se tvoří komunikační strategie
  • Jak se tvoří obchodní argumentace a strategický copywriting
  • Něco o UX
  • Jak se dělá testování a průzkumy na cílové skupině
  • Ovládání nástrojů pro tvorbu obsahu a grafiky
  • Jek se prezentují výsledky kreativní práce

Koho si tak představuju?

  • Kluk nebo holka. To je mi fuk. Fakt nehledám asistentku na dělání kafe a pořádku v šanonech. (Šanony nenávidím 😞)
  • Klidně člověk na začátku kariéry. Ale není podmínkou
  • Zajímá ho marketing a nějak se v něm orientuje.
  • Člověk, který je samostatný, zvědavý, nadšený a tvořivý.
  • Dobré psaní, dobrá formulace myšlenek.

 

Jak by měla vypadat spolupráce

  • Na začátku mě budete stínovat a pomaličku vklouzávat do toho, co je potřeba a jak jsme zvyklí věci dělat. Je potřeba, abychom byli dost pospolu. Ale nebojte, jen pár hodin denně :)
  • Postupně podle toho, jak to půjde a v čem budete dobrá/ý-, převezmete některé agendy.

Pokud máte zájem

  • Pošlete motivační dopis a životopis na prace@anfas.cz, do  předmětu prosím napište: PRAVÁ RUKA / Jméno příjmení.  
  • V dalším kole vás čeká vypracování krátké “případovky”. Pokud ji uděláte hned, získáte body navíc… Zadání: Napište kraťoučkou případovku, studii o nějaké práci nebo projektu, který je/byl pro vás důležitý. Může to být cokoli z práce, ze spolupráce, dobrovolnická aktivita, organizace akce, školní projekt... Něco, co bylo potřeba udělat a co přineslo nějaký výsledek. Rozsah cca 1 strana (nebo pár slajdů prezentace). A ideální struktura takové zprávy/studie je: Úvod do děje kontext / Co bylo potřeba udělat, jaké bylo zadání / Co jste udělal(a), jak se vám to povedlo, co bylo dobré, v čem to bylo těžké  / Jak to dopadlo, jaký efekt to mělo, jak to vnímali ostatní, jak to bylo užitečné / Co jste se na tom naučil(a) / Plus cokoli co podpoří vaši zprávu… Ideálně, pokud zpráva bude v jednom dokumentu (PDF, PPT, Google Slides, Word…)
  • Ještě prosím napište, od koho jste dostali tohle doporučení na tuhle pozici.
  • Pokud máte jakoukoli otázku, nebojte se a pište na výše uvedený  mail.

 

Moc se na vás těším!

Tomáš Kostkan, šéf [AnFas]u, Linkedin

Hledá se...

Příležitost pro (re)start kariéry. Chcete rychle nabrat zkušenosti v marketingu?

Hledá se:
Šéfova pravá ruka