Chrtí dostihy

Minule jsme se podívali na to, jak si vybrat vhodného partnera pro váš projekt. Jestli všechno dobře dopadlo, máte teď kontakt na několik relevantních studií. Na „short listu“ nejspíš nechybí nějaká ta větší firma, pár „takových akorát k vám“ a pár pidifirem nebo „volnonožkařů“. Nastává kardinální otázka: Jak si z vybraných firem vybrat tu nejlepší?

Jak najít studio přesně pro vás?

Otázka, kterou si sem tam položí každý zadavatel. Kde najdu vhodného partnera? Jak ho vlastně poznám? Stejně jako v lidském životě i v obchodní praxi je odpověď nesnadná a nikdo vám nedá žádné záruky, že se z dokonalého milovníka nestane sňatkový podvodník a z okouzlujících mistrů animovaných prezentací prodavači internetových šablon. Zde alespoň několik základních bodů, které by vám měly pomoci vyloučit některá překvapení a utřídit si myšlenky před vaším zásadním "životním" rozhodnutím.

Další knížka: Jak dostat ze svého grafika/studia/agentury to nejlepší

Vydali jsme další titul. Má tak příšerně dlouhý název hlavně proto, aby co nejpřesněji řekl, o co v něm jde. Autor Tomáš Kostkan (za pomoci dalších spoluautorů) zadavatelům nabízí rady a předkládá principy, které opírá o své osmnáctileté zkušenosti z působení na pozici jak designéra, tak člověka stojícího mezi designérem a klientem.

Jak dostat