Jak odvyprávět příběh vašeho úspěchu atraktivněji

Dobrá business story je příběhem vašeho úspěchu. Je to víc než případová studie, která většinou jen věcně a stručně popisuje realizaci zakázky stylem problém-řešení. Takových případovek je nejen na internetu přehršel. A co takhle dobře vystavěných příběhů o spolupráci, které se vám dostanou pod kůži, takové které vám pomůžou získat nové zákazníky?

Case study vs. business story. Jak dlouhá by měla být správná případovka?

O správné délce obsahu na internetu se vedou spory a své zastánce má tábor „udělejte to co nejkratší“ i „lidi zvládnou i dlouhý text, když je kvalitní“. Stejný problém nastává i u případových studií, obzvlášť pokud plánujeme jejich využití i na internetu. Jak dlouhá by tedy měla být vaše případovka? A jak délka ovlivňuje čtenáře a výsledky vyhledávání?

Business stories. Prolog k seriálu

Jste-li marketér ve větší B2B společnosti, nebo majitel firmy řekněme technologického zaměření, pak pravděpodobně opakovaně narážíte na zdánlivě neřešitelný problém. Protože jsou vaše služby složité a rozhodování vašich zákazníků zpravidla komplikované, přínosy vaší firmy se obtížně vysvětlují a je těžké o nich přesvědčit ostatní. Jak potom vašim potenciálním klientům říct, že jste pro ně nejlepší volbou?