Sbíráme ceny

Uspěli jsme na Zlatém středníku i v soutěži Fénix content marketing. Na naší poličce slávy přibyla trofej za 1. místo v soutěži Zlatý středník, které jsme vybojovali za web projektu Lovci zážitků. Na stupně vítězů naše práce dosáhla i v soutěži Fénix content marketing, kde uspěl projekt Česko – země příběhů.

Na soutěži firemní komunikace Zlatý středník 2015, vyhlašované oborovým sdružením PR Klub, zaujalo v kategorii „Nejlepší webové stránky, aplikace či profil na sociálních sítích“ naše řešení webové prezentace seriálu Lovci zážitků. Ten ve spolupráci s agenturou Czech Tourism vyrobila FTV Prima.

Web měl sloužit hlavně jako archiv odvysílaných dílů. Zároveň jsme ale chtěli, aby atraktivní formou nabízel také originální obsah provázaný s jednotlivými tématy seriálu. Vznikl tak originální web, který může sloužit i jako zdroj inspirace pro výlety po Česku.

A práce AnFasu pro Czech Tourism slavila úspěch o týden později i ve druhém ročníku soutěže Fénix content marketing. Tady se na 2. místě v kategorii online webových stránek umístil projekt Česko – země příběhů, který AnFas kompletně naplnil obsahem.

Což, abychom byli přesní, znamenalo napsat 307 příběhů o místech po celém Česku, dohledat či pořídit k nim fotky, a navrch zprodukovat několik dalších bonusových materiálů. Dobře, vítězný projekt Česko v datech to s čísly umí nesrovnatelně líp! Ale proč se vyplatí vyrazit na výlet do Kozlova u Litomyšle, se na něm nedozvíte.

OceněníWeb