Dostali jsme se do užší nominace na Zlatou pecku

Hurá! Kampaň, kterou jsme vytvořili pro mediální zastupitelství Atmedia, se dostala na shortlist 50 prací nominovaných na Zlatou pecku 2015.

Zástupci Atmedia za námi přišli s trochu neobvyklým požadavkem. Společnost potřebovala rozptýlit zvěsti, že opouští český trh. Cílem bylo najít způsob, jak říct, že Atmedia po sérii změn nabírá dech a rozvíjí nové aktivity – a zároveň nenápadně připomenout, jak důležitá je její přítomnost na trhu.

Rozhodli jsme se použít filmovou metaforu a pod heslem Další pokračování mediálního příběhu připravili sérii inzerátů odkazujících na plakáty kultovních hollywoodských filmů. To nám umožnilo na jedné straně dostat Atmedii „do hlavní role“ a zároveň podpořit význam osobního přístupu ke klientům.

Z užší nominace máme samozřejmě radost. O to větší, že porota Zlaté pecky 2015 hodnotila rekordních 168 prací od 58 českých a slovenských agentur.

Ocenění