"Rozhlasové" zlaté pecky

První ocenění jsme získali v roce 2001 díky tiskové inzerci pro Country Radio, interně nazvanou "Špajz". Inzerát soutěžil v pelotonu 242 přihlášených děl od 63 agentur.

V roce 2002 se nám podařilo na předchozí ročník úspěšně navázat, když Zlatou pecku získla TV spot "Brýle" pro Český rozhlas 1 - Radiožurnál. V tomto roce bodoval také druhý spot z naší produkce – "Masáž" pro stanici Český rozhlas 3 - Vltava, který získal nominaci na Zlatou pecku.

Další úspěch v soutěži jsme zaznamenali v roce 2005. To jsme sice získali "jen" nominaci za vizuál inzerátu "Kapka umění - moře energie" pro Český rozhlas 3 - Vltava. Ovšem vzhledem k počtu 382 přihlášených si velmi ceníme i výběru mezi 50 nejlepších prací.

Ocenění