Business Stories

Jak využít možností případových studií v komunikaci vaší značky?

Nechte příběhy spokojených zákazníků prodávat za vás

Řešíte, že se přínosy vašeho produktu nebo služby obtížně vysvětlují? Potýkáte se s problémem, jak přesvědčit ostatní o svých kvalitách? A přitom máte zákazníky, kteří jsou s vaší prací spokojení a umí vaše přínosy pojmenovat? Pomůžeme vám vaše obchodní úspěchy správně popsat a použít k přesvědčení vašich nových zákazníků.

Zjistíme vaše přínosy

a zformulujeme vaše obchodní argumenty. Sestavíme příběh vaší značky - kdo jste a proč jste nejlepší volba pro vaše klienty.

Zajistíme důkazy

u vašich zákazníků. Vyslechneme, zapíšeme, natočíme. Necháme je, aby sami řekli, jak jste jim byli prospěšní.

Zformulujeme

výhody vašich řešení z pohledu zákazníků. Napíšeme texty tak, aby vyvolaly zájem a odpovídaly na potřeby čtenářů.

Nadesignujeme

Odvyprávíme část příběhu vizuálně. Zajistíme focení, vytvoříme ilustrace. Data a čísla zpracujeme jako infografiku.

Sestavíme a vypravíme ve formě, v jaké si budete přát. A také vám pomůžeme dostat váš příběh mezi lidi, které by mohl zajímat.

Chci začít

Nabízíme řešení pro každý váš případ

Zpracujeme váš příběh s ohledem na váš rozpočet a strategii. Od minimální verze využitelné pro specifickou příležitost až po bohatě vypravené case stories, které mohou výrazně obohatit vaši marketingovou komunikaci a pomoci všude tam, kde potřebujete přesvědčit originální formou i obsahem.

 
 
Minimální
Psaná forma s ilustrací
Multimediální
Kombinovaná forma – text, obrázky, video, čísla, infografika, detailní popis produktu
 
Rychleji hotová
Omezené možnosti dalšího využití
Náročnější příprava
Široké uplatnění v marketingové komunikaci
Veletrhy článek do prospektu
obsah pro celou brožuru
video projekce
přesvědčivá argumentace pro obchodníky
grafika na stánek
Sociální sítě příspěvek nebo drobná kampaň replikovaná na Facebooku, LinkedInu, Google+
podklady pro různé příspěvky dlouhodobější kampaně, uzpůsobené na míru pro:
Facebook
LinkedIn
YouTube
Pinterest
Instagram
SlideShare
Google+
Web jeden článek do sekce
stavební materiál pro několik sekcí webové prezentace, nebo samostatnou mikrostránku
Blog jeden článek na blog
obsah pro různé příspěvky na tematicky zaměřených blozích
Newsletter jeden příspěvek v newsletteru
obsah pro několik čísel newsletteru
PR (uvedení produktu) materiál pro tiskovou zprávu
stavební materiál pro celkovou prezentaci firmy a produktu

Efektivně k vaší nové případovce

Uděláme vše pro to, abyste se mohli soustředit na vaše obchodní cíle, a my mohli využít naše kreativní schopnosti a zkušenosti ve váš prospěch. Používáme vlastní metodiku Design Dialog™ pro projektové řízení, abychom společně efektivně došli k výsledku a aby vás to celou dobu bavilo. Zjistíme, co vaši zákazníci řeší, jak jste jim pomohli jejich problémy překonat. Zformulujeme obchodní argumenty tak, aby rezonovaly u nových zákazníků. Napíšeme, sestavíme, vypravíme a zajistíme, aby hotové dílo neuniklo pozornosti těch správných lidí.

Jak vypadá proces

Zobrazit 10 kroků

Jak se připravit na zadání

Stáhnout guidebook v PDF

Máte dotaz?
Chcete začít?
Ozvěte se nám

Rádi vás uvítáme na neformální schůzce u nás. Představíme vám podrobněji náš přístup a probereme společně možnosti spolupráce. Nebo nám napište a my se vám ozveme. Budeme se těšit v obou případech.

nebo nám zavolejte na 224 222 220

Kdo jsme?

Pavel Kappel

Copywriter s patnáctiletou zkušeností, prověřený klienty jako Český rozhlas, CzechTourism, Penta Investment, Preciosa, Etnetera. Historik umění, autor a spoluautor několika výstav a knih. Zkušený designér a příležitostný filmař.

profil

Tomáš Kostkan

Zakladatel studia AnFas. Copywriter a konzultant s více než dvacetiletou profesní zkušeností s vytvářením vizuální identity a pravidel komunikace značek, z které těžily či těží společnosti jako Siemens, TPCA, ICZ, T-Mobile, Český rozhlas, Yedoo a další.

profil

Roman Hájek

Copywriter a odborník na příběhy, který textoval třeba projekt Česko – země příběhů nebo webové prezentace První klubové pojišťovny. Vystudovaný teoretik komunikace s několikaletou novinářskou zkušeností, editor knih a hlava malého regionálního nakladatelství.

profil



Další členové týmu